Moj internet dnevnik
xenci
Blog
ponedjeljak, studeni 30, 2009
Dobro jutro svima, ovdje je 8 sati ujutro, krasan, hladan i sunčan dan. Još uvijek imam poremećen ritam pa se mi preko dana spava a ustala bih oko 3 ponoči. Ali preživjela sam svoj prvi dan u Coloradu i evo što ima ovdje.
Najprije samo na kratko o putu: sve ukupno je trajalo skoro 24 sati da sam došla iz Zagreba do kuće u Highlands Ranch-u, gradu u blizini Denvera. Kako sam prije puta uspijela spavati samo dva sata sam već u Frankfurtu bila prilično umorna (u tim situacijama pomaže bijelo vino). Let od Frankfurta do Denvera je trajao 10 i pol sati, preko Islanda i Grenlanda, a snimila sam i ledene ploće.
Ovdje sam u posjeti kod sestrične Martine i njezinog muža Paula te prekrasne desetomjesečne djevojčice Angeline Maje. Grad se zove Highlands Ranch, tipično američko predgrađe velikog grada s istim kućama. Jučer smo prošetali tim gradom, doručkovali i ručali vani kao pravi Ameri. Hrana me je moram priznati iznenadila jer je dosta raznolika i zdrava, puno salate, organskog voća i punozrnatog kruha. Zato su mi i rekli da u Coloradu žive najmršaviji ljudi u cijeloj Ameriki: ovdje nema debelih ljudi jer jedu zdravo a i svi žive zdravo jer se bave nekim sportom. Kako je ovdje samo par kilometara udaljen Rocky mountain (iz kuće u kojoj sam imam odličan pogled), ovdje ljudi skijaju, planinare, bave se alpiniznom, trčanjem, triatlonom, biciklarenjem i što znam čime još. Moram ovdje spomenuti, ali moja sestrična Martina se bavi triatlonom, a bila je i na Ironmanu, što znači da je otplivala 3,8km (1 sat, 8 minuta, 36 sekundi), onda vozila bicikl 180 km (6 sati 20 minuta 52 sekundi), a poslije toga trčala čisto pravi maraton od 42 km (4 sata i 22 minute). Dakle sve ukupno 12 sati, 4 minute i 11 sekundi. Od jednom, bez pauzi i odmora! Svakako pročitajte prošlu rečenicu još jednom!
Moram svakako još spomenuti posebnu „Colorado“ modu, način na koji se odjevaju ljudi (žene i muškarci, a zapravo pogotovo žene). Majica s kratkim rukavima, preko nje zimska jakna ili bunda, a dolje samo kratke hlače (obične ljetne kratke hlače na gole noge) i japanke!!! S tim da je ovdje zima, ima nešto malo snjega, ujutro oko nule a preko dana je jučer bilo 7 stupnjeva. A meni su rekli da uzmem čizme!
Sada idemo na doručak, popodne shopping u Denveru, a u srijedu skijam u Vailu.