Moj internet dnevnik
xenci
Blog
četvrtak, ožujak 26, 2009
Dragi svi! Evo mene u Rabatu u Maroku! Odlazak iz Zagreba u 12.40h, presjedanje u Parizu i dolazak u Rabat u 20.10h (po lokalnom vremenu, u Zagrebu ste jedan sat iza mene).
Prvi doživljaji: Nisam očekivala tako dugi put. Iz Pariza sam letjela dva i pol sata do Rabata. Preko Francuske i Španjolske. Kako smo se približavali Africi, tako su obaci nestajali i bilo je sasvim jasno nebo. Ne možem promašiti prelazak iz Europe u Afriku: preko Španjolske sam vidjela svijetla sela i gradova, koja su ugasila kada smo prešli Mediteran. Svi vi, koji ste gledali preko googla kako izgleda zemlja iz satelita, sjećate se, da ima jako puno svjetla ponoći u Evropi i Sjevernoj Americ (gradovi)i, a jako malo u Africi. I to se vidi i iz aviona. Uopće nisam primjetila kada smo preletjeli Mediteran i došli u Afriku – jednostavno nema svijetla gradova, osim uz samu obalu.
Iznenadila me veličina zračne luke u Rabatu, izgeda kao ona u Ljubljani, očekivala sam više. Kasnije sam saznala da je to samo dio zračne luke, jer se glavna renovira.
Temperatura: proljetna. Usred noći oko 17-20 stupnjeva. Baš me zanima kako će biti sutra po danu.
Planovi? Sutra skitanje po Rabatu. Dobila sam upute: prvo, ponašaj se kao da si tu već bila, ono, sasvim samouvjereno, drugo, vozi se samo s La petit taxi (mali taksi), treće, nemoj gledati prosjake u oči niti im davati novac i četvrto, pazi da te ne prate – u tom slučaju se uđi u neki veliki dućan ili u taksi i pokušaj se izmaknuti. Da, da, nije to Iran:).
Smještena sam blizu centra, čuje se muzika iz loalnih kafića i restorana... Da, da, još jednom, nije to Iran.
Za početak sam probala marokansko vino. Eto ljudi, to vam je muslimanska zemlja koja radi svoje vino – crveno vino iz nekog saharskog područja, moram to još proučiti, ali jako fino, malo slađe od onoga što postoji kod nas, ali punog okusa i mirisa. Slatkiši – na bazi badema, što je odlično jer ih obožavam.
To vam je dosta za sada. Idem ja praviti plan što sve moram sutra vidjeti i probati.